Dün gece izlediğim ve başarılı buldugum bir film.Filmin sonu biraz enteresan bitti.İzlersen anlıcaksın zaten karısıktan kastımı.Geç saatlerde izlersen etkiye tepki yapabilir.
İyi Seyirler.

Korku- Gerilim : Dehset Treni - 2009


Sakın bu kadar sakin ve masum durduguna bakmayın.aşağıki resimde sakinliğini ve masumluğunu bozuyor.


Filmden bir kare daha.