bu bile yeterli olmayacaktır . neden mi ?
artık öyle yazılımlar varki adamin db bilgilerini ve indexini yazmasi yeterli ok tuşunua basinca siten indexleniyor.Yani adam senin serverina girip sheller ile dblerini okuduktan sonra senin bu dediklerin hiç bir halta yaramaz . Nedir bu yazılımlar ;
lolipop.php
silici.php
#root@h4cker.tr | Silici v1.4[beta]
özel mesajdan ulaşırsan bana sana yardımcı olabilirim .
Evet geçen gün msn'imde bir hacker güvenli olmayan bir host almış. Kendi hostuna bu tarz dosyalar yüklemiş ftp'den. Acayip bir kod ile o hostu kullanan sitelere index basabiliyordu. Valla ne yapılabilir bende şaşırdım :/