grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açık kaynak olmaması bence gelişmesinin önünde büyük bir engel.. Eğer kodlar şifrelenmiş olmasaydı şu an bu script en azından directadmin, helm gibi kontrol panellerini, Enom ve Onlinenic gibi registrar hesaplarını destekliyor olurdu..

Güzel bir paylaşım olmuş mutlaka kullanmak isteyen arkadaşlar vardır.
3x versiyonunda hepsinin olaçağı söyleniyor.

destek verilirseki ebce veren arakadaşlarımız ustalarımız olucaktır diye düşünüyorum gelişimi fazla süreceğinide sanmıyorum.

yakın zamanda oda cıkar.

kapalı kaynak kodlu olması sebebi emek hırsızlığı bence.