Açık kaynak olmaması bence gelişmesinin önünde büyük bir engel.. Eğer kodlar şifrelenmiş olmasaydı şu an bu script en azından directadmin, helm gibi kontrol panellerini, Enom ve Onlinenic gibi registrar hesaplarını destekliyor olurdu..
Güzel bir paylaşım olmuş mutlaka kullanmak isteyen arkadaşlar vardır.