StarBacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi sistem ama darmadağan.Çok yoruyor
Evet olabilir biraz araştırma yaptım dahada geliştirdiklerini öğrendim en azından awbs whmcs gibi büyük yazılımları alamayan arkadaşlar bu yazılımı kullanabilir diye düşündüm.
Teşekkürler Yorumun icin.