Beyne oksijen gitmiyorda ondan bayılıyorsun.Yani ben öyle biliyorum.Bir kere liseye giderken yapmışlardı bana.Nasıl olduğunu anlatıyim:
---Okula gittim.yan sınıftan biri bayıltıyo felan dediler kimse cesaret edememiş istememiş bayılmayı.Bana sordular si.. git dedim.Sonra bi ısrar bi ısrar dayanamadım

daha öncede hiç bayılmadım işin açıkçası merak da ediyorum ne olacağını.Neyse bunlara güven olmaz bayılırım yatmışken pislik yaparlar dedim.İri yarı en yakın arkadaşımı aldım gittim

Derin nefes al dediler düşmemem için iki kolumu iki arkadaş tutuyor.Biri karşımda sırıtıyor pis pis.Benimde yüzümde alaycı bi tebessüm.*** sen kim bayıltmak kim edası.Çömel dediler derin derin nefes al ayağa kalk dediler.Yaptım.Sonra rüyadayım çığlıklar geliyor kulağıma uyanmak istemiyorum.Rüyamda bi yerden düşüyo gibiyim.Biri sarsıyor gözlerimi açıyorum.Etrafım insan dolu ama seçemiyorum kim.Gittiğimiz sınıftaki öğrencileri gördüm.O an kafayı yicektim.Herkes gülüyor kafamda bi soru ben buraya nasıl geldim acaba diye.2-3 dakika hissettiğim ama aslında kısa bir sürede olduğunu düşündüğüm düşünme faslından sonra az önce olanlar aklıma geldi...Nasıl bayıldığım vesaire.Sonra sanki yeni uyanmışımda gelmişim okula gibi hissettim.Bir ders sonrası baş ağrısıyla geçti.Sonrakilerde uyuyarak.Çıkışta işi öğrendim 2-3 arkadaşı bayılma olayını ballandıra ballandıra anlatıp ikna ettikten sonra bayılttım.Çok zevkliydi.Gözleri felan kayıyor yığılmadan önce

Sonra bıraktım bu işleri....Zararlı olduğuna inanıyorum