Bende biraz bilgi vereyim ..
Bir kaç yıl önce bir yerden öğrenip deneyelim dedik.Herkeste aynı etkiyi göstermiyor ama bir arkadaşa yaptığımızda yere düşüp titriyordu.Hatta ilk seferinde herkes korkmuştu ( titremeleri görünce ) .Kalktığındada rüya gördüğünü biliyor ama hatırlamadığından ne gördüğünü anlatamıyordu.Bir kaç gün peşpeşe yaptık o arkadaşın burnu kanamaya başlamıştı akşamları sonra bıraktık.Az çok zararı olduğunu zaten biliyorduk ama arkadaşınız yere düşüp gözleri kayık bir şekilde titrediğinde biraz korku oluyor haliyle ..
Hayırlı geceler ..