baya güzel bir site

iyi bir çalışmayla google'da tam geçmiştim ki adsense sağolsun musluğu kesince bende uğraşmayı bırakmıştım.Sitenin uzun zamandır açık olmasını tebrik ediyordum bu yüzden..
Güle güle harcasın sahibi parayı ne diyelim ..Yani o adsense muhabbetinden sonra sürekli bir siteyi ayakta tutması bir başarı bu konuda.