konu sahibinede yoladım fakat site burda satıldıgı için en azından burdan bir acıklama yapıla bilirdi insanları madur etmenin bir anlamı yok link alan kişilere bu konu hakında bilgi verilse kimsezaten sanmam hoş görüsüz karşılasın fakat burdan atıgım özel msj cevap vermedigi için bu konuda o siteyle ilgili oldugu için en azından burdan bir cevap ala bilme umuduyla yazılmış bir msj'dır fakat atılan özel msj karşılık verme geregi bile duymuyor kendisi alan kişiye herhangibir suçlamada veya sitemde zaten bulumuyorum bulunmayada hakım yok satan kişiyle benim alış verişim burdanda konu sahibi satan kişi oldugu için konuda siteyle alakalı oldugu için burdan yazma geregi duydum özel msj cevap vermiyince umarım anlıyorsundur beni.