Beyler bu sitede kendini beğenmiş çok kişi var, size o kadar söyledim para kazanmak gibi bi derdim yok dedim sadece deney amaçlı açtım o konuyu dedim bi arkadaş nasıl yaptı bilmiyorum 170 tıklama gösteriyor raporlarda !!! tamam 20 tıklamada 4 doalr falan kazanmıştım yine banlanma ihtimalim vardı ama bu sefer 100 % gidecem. kendin kaşındın falan demeyin bana siz her kaşınanı kaşıyormusunuz ? böyle terbiyesizlik olmaz ya birikmiş kazancım olan 90 dolarıda kaybedecem bazıalrı yüzünden öteki dünyada karşılığını alırsınız...