Konu
Barcelona - Manchester United ( Ödüllü Yarışma )
28-05-2009, 20:46:46
#42
BuRacK
Üyeliği durduruldu
kaatirci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Oo abi yine düzenlemişsin , yarışma geçen sefer Gs-Fb maçında kaçırmıştım , ödülü.Bu sefer alacağım inşallah.2-0 Barca Dedim hayırlısı
Ne sallamış ama
belirtiyo ödülü alacağım diye