kaatirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oo abi yine düzenlemişsin , yarışma geçen sefer Gs-Fb maçında kaçırmıştım , ödülü.Bu sefer alacağım inşallah.2-0 Barca Dedim hayırlısı
Ne sallamış ama belirtiyo ödülü alacağım diye