Xman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mass pay falan anlamıyorum hocam o işlerden ödemeyi alır paypalı geçerim.
sizin itrader puanınız 11 benim 17, kimin önce istemesi gerekiyor;
sizin mi benim mi?? o zaman alırsınız (havanızı).. ayrıca bilmiyorsanız, masspay'ı forumda araştırmanızı öneririm