mass pay falan anlamıyorum hocam o işlerden ödemeyi alır paypalı geçerim.
sizin itrader puanınız 11 benim
17, kimin önce istemesi gerekiyor;
sizin mi benim mi?? o zaman alırsınız (havanızı)..

ayrıca bilmiyorsanız, masspay'ı forumda araştırmanızı öneririm