Konu
Asp firma scripti yazdırtılacaktır..
28-05-2009, 14:59:21
#7
LorDKaaN
bu arkadaş asp yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam
https://www.r10.net/members/24775-unpoomkt.html