Konu eski ama ben yeni konu açmak istemedim. OZGURSFK arkadaşımızın dediğini yapınca çalışıyor ama benim isteiğim konumun üzerine gelince bir baloncuk açılıp firmanın isminin yazması. Bunu herkes yapıyor biz niye yapamıyoruz Teşekkürler