Teşekkür ederim Fikirsel. beni en çok düşündüren Analytics ve AdSense idi. Analytics'i o şekilde yaptım. AdSense içinse bekleyip göreceğiz o hâlde. Diğerlerini de bir şekilde hallettim.

Tekrar teşekkürler...