Sonunda sorunu çözdüm ve aynen aktarıyorum, belki işinize yarayabilir.

Alıntı
Microsoftun sitesinden “SubInACL” programını indirip c:\Program Files\Windows Resource Kits\Tools\ klasörüne kuruyorsunuz.Daha sonra bu klasör içinde bir yeni bir not pad belgesi oluşturup içine aşağıda verilen yazıları kopyalayın..

subinacl /subkeyreg HKEY_LOCAL_MACHINE /grant=administrators=f
subinacl /subkeyreg HKEY_CURRENT_USER /grant=administrators=f
subinacl /subkeyreg HKEY_CLASSES_ROOT /grant=administrators=f
subinacl /subdirectories %SystemDrive% /grant=administrators=f

subinacl /subkeyreg HKEY_LOCAL_MACHINE /grant=system=f
subinacl /subkeyreg HKEY_CURRENT_USER /grant=system=f
subinacl /subkeyreg HKEY_CLASSES_ROOT /grant=system=f
subinacl /subdirectories %SystemDrive% /grant=system=f

Farklı kaydet yaparak ( tüm dosyalar işaretli şekilde) adına reset.bat deyin.
başlat çalıştır cmd yazıp entera basın.

“CD C:\Program files\Windows Resource Kits\Tools\” yazarak klasöre geçin

daha sonra reset.bat yazın ve entera basın. İşlemin bitmesini bekleyin, biraz uzun sürecek ve bazı hatalar verecek. Bittikten sonra cmd penceresini kapatın ve bilgisayarı yeniden başlatın. Messenger bir uyarı verecektir.
Son olarak başlat Çalıştır kısmına
REGSVR32 %windir%\system32\msxml3.dll
yazın ve “Tamam” deyin. Bu şekilde sorununuz %99 ihtimalle çözülecektir. Bütün bunlara rağmen çözülemiyorsa inanın yapacak birşey yok bütün interneti taradım çünkü tek çözümü bu şekilde. Forumlarda dolaşan o saçma sapan şeylerle vakit harcamayın, bu şekilde olmazsa en son Format atmanız gerekebilir.