Arkadaşlar windows live messenger son sürümü kullanıyorum, herşy normaldi fakat xp 'de yeni bi kullanıcı açmam gerekiyordu ve açtım, Daha sonra yeni kullanıcıda windows live messenger açılmadı 800401f3 şeklinde bir hata veriyor. Adres kısmına adresi yazarken kasıyor. Ne yaptıysam olmadı, komple kaldırdım regedit dosyalarına varıncaya kadar temizledim, yeniden yükledim ama aynı hatayı veriyor. Nette dolaşan çözümlere baktım zaten hepsi aynı çözümü vermiş

çalıştıra regsvr32 Msxml3.dll yazmam gerekiyormuş yazıyorum ama bunda da hata veriyor. Bu konuda fikri olan var mı?

Not: Çalıştıra regsvr32 ile başlayan bişey yaz demesin boşuna hepsini denedim