Konu
ispanya - ölüm vadisi
27-05-2009, 12:33:20
#2
KemalEksioglu
Ne cesaret yahu geçtiği yollardan geçilir kolay gibide. O demirin üstünde ayakta nasıl yürüyorsun be adam ben sürünerek geçer diye tahmin ettim yürüdü herif
Birde bu vadinin nasıl yapıldığı var acaip biyer