Konu
siteme ihbarweb den giriş yapılmış
27-05-2009, 00:25:53
#7
cbesk
Blackout adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çat diye gidiyor.
ne güzel söylüyorsunuz ya sanki ceviz kırıyorlar... çat diye gidiyor