Arkadaşlar bende kullanıyorum ARTIRILABİLİR HAFIZASI yok,onun haricinde süper bir telefon;

Windows Mobile 6.0 Yüklü(Doğal olarak windows live mesenger,windows media player,internet expoler ) var..

Artırılabilir Hafısasınında olmasına gerek yok aslında 2 GB alan var hala doldurabilmiş değilim

Wİ-Fİ'li güzel bir telefon..

Alana tavsiye ederim(Benimkinin ekranı kırıldı nerde tamir olur biliyormusun @onurss?)