Konu
Sigarayi birakanlar taksim’e çikiyor!!!
26-05-2009, 14:10:47
#1
OfisTech
Üyeliği durduruldu
Sigarayı bırakmaya karar vermiş olan ve fotoğrafını
www.birakcekgonder.com
adresine gönderen herkes, Taksim’deki dev ekranda yerini alacak.
Türkiye’nin sigarasız ve sağlıklı yaşam sitesi sigarayason.com, Dünya Sağlık Örgütü (WHO) tarafından ‘Dünya Sigarasız Günü’ ilan edilen 31 Mayıs kapsamında, “Bırak, Çek, Gönder. Sen de Taksim’de Yüzünü Göster” kampanyasını hayata geçiriyor. Kampanya kapsamında sigarayı bırakmaya karar veren kişilerden, bir fotoğraflarını çekerek mesajlarıyla birlikte
www.birakcekgonder.com
adresine göndermeleri isteniyor.
Sigarayı bırakma kararı vererek fotoğrafını ve mesajını gönderenler, 31 Mayıs Sigarasız Bir Dünya Günü’nden itibaren Taksim Meydanı’ndaki dev ekranda, sigarayı bırakma kararlarını milyonlarla paylaşma şansına sahip olacak.