erbain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer sorun olmazsa aldığınız fiyatı pm atar mısınız?
Bu arada hayırlı olsun
Tabii ki pm gönderiyorum.

webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnş daha sonra satmazsınız.. Örnekleri var da
Satmayı düşünmüyorum hani vizontelede bir sahne var.
Reis bey : Gözlüklerinde şahaneymiş ha!
çıkıkcı : Babamındı ben takıyorum.
Reis bey : Senden sonra cocukların takacak ?
çıkıkcı : inşallah Reis bey

Benimki de bu hesap benden çocuklarıma kalacak