Eğer sorun olmazsa aldığınız fiyatı pm atar mısınız?
Bu arada hayırlı olsun
Tabii ki pm gönderiyorum.
İnş daha sonra satmazsınız..
Örnekleri var da
Satmayı düşünmüyorum hani vizontelede bir sahne var.
Reis bey : Gözlüklerinde şahaneymiş ha!
çıkıkcı : Babamındı ben takıyorum.
Reis bey : Senden sonra cocukların takacak ?
çıkıkcı : inşallah Reis bey
Benimki de bu hesap benden çocuklarıma kalacak