WeBMaHMuT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet kendini zeki sanan bir tip yani.
Bu Ömer Uğuztemur ismi çok geçiyor bu piyasada. Milleti enayi yerine koyup, dolandırıp o ekmeği rahat bir şekilde yiyen bir insana acep ne denir ki. Yaratılmışların en şereflisinin düştüğü durum bu olmamalı.
İnşaallah müşterilerinin (nakliyat sektöründe) canını yakmamıştır. Çünkü Allah korkusu olmayandan herşey beklenebilir. Mahkeme-i Kübra'da zaten hesabı dürülecektir, en büyük cezada buna odur zaten.
Geçmiş olsun kardeşim.