Abi aynı durum bende söz konusu

Beni çok sevdiğine inanıyorum ama gittiği şehirde başka bir erkekle ( arkadaşıyla) sinemaya gitmesi beni resmen parçaladı barışmak istemiyorum. Yeni sevgilimde var ama ona çok alıştım bazen onu yeni kız arkadaşımda görüyorum. Onun yaptıklarını onun yapmasını bekliyorum. Her hareketiniz özlüyorum..
Telefona sürekli çağrı atmasına gıcık olurdum ama onu bile özledim...