Domaını aslında bır arkadasım takas ıstıyor yanı bana aıt degıldır kendısının r10 uyelıgı olmadıgı ıcın benden rıca ettı ılan actım.Domaın natro da kayıtlıdır.Takas etmek ıstedıgnız domaınlerı buraya yazarsanız memnun olurum

Reg tarihi : Eylul 2008

Reg Bıtıs Tarıhi : Eylul 2009

www.games-play.net
Oyun Sıtesı Acıcaklar ıcın Kacırılmıyıcak Bır Fırsat

domaın takas ıslemlerı ıcın arkadasım olan cevher_1996@hotmail.com msnı ekleyınız.