bende çok fena vuruldum.oda acayip aşık.3gün önce kavga ettk çok snrlendim ayrılalım falan dedim.geceyi hastanede geçirdik midesi yıkandı

ama çok kıskanıyorum.düğüne gitmesine bile izin vermedim.offf of