o lınkler gizli degildir. zeminden 1 ton açık renktir ve hepsi benim şahsi sitelerimdir.şuan 5 şahsi sitemi ekledim. whois cekerseniz domain bilgilerinin hepsinin bana ait oldugunu gorursunuz .eger siz isterseniz renksiz olarak ekleyebiliriz. saygılar.
Devlete ait sitelerde link satışı yapılması konusunda sorular sormak/cevap aramak (bana göre) doğal.Bu yüzden satan arkadaş, tüm samimiyetiyle, gizli kapaklı hiçbir şeyin olmadığını garanti etmeli. En azından r10'un saygılığına gölge düşürülmemesi açısından...
Sonuç olarak "devletin resmi sitesi" olduğuna göre, alan arkadaşların net olarak garanti istemesi doğal galiba