Konu
Siteyi geri toplarım dime:)
25-05-2009, 05:46:42
#5
Axaraylim
neden olmasın sen yeterki siteni güncel tut yalnız konu başlığın türkçe kurallarına uygun olsaymış fena olmazmış türkçemize sahip çıkalım