Ahmet bey çevirmiş.. Menülerinide ben çeviriverdim.. Fazla değil ama ingilizce bilmeyenlerin işini görebilecek büyüklükte bir çeviri..

Dosyaları direk WHMCS'nin kurulu olduğu dizine atmanız yeterli.