kuaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendi sitende arama yaparsan olmaz, baska arkadasina soyle kendi bilgisayarinda arama yapsin, cunku google bilgisayarindan yapilan aramalari ozellestiriyor ve siklikla girdigin siteleri ilk siralara cikartiyor, haliyle sende ilk sirada ben cikiyorum zannediyorsun. ancak domain uygun cok kisa surede ilk sirada yer alirsin. ve fazla indexlenmis sayfan yok googlede.. icerigi biraz gelistir..
Bu yanlış bilgiyide düzeltelim. Bu bilgisayarınızdan yapılan aramalar kayıt altına alınıyor diye birşey yok. Bu oturum için geçerlidir, oturum açmış olduğunuz e-posta hesabına kaydedilir webgeçmişi verileri ve hangi bilgisayardan açarsanız açın o oturum hesabı için devamlı kaydedilen veriler doğrultusunda sıralama yansıtılır. Yani oturum açmadığı sürece hangi bilgisayarda sorgu yaptığının hiç bir önemi yoktur.