demek ki sandbox ya da bomb olsa tibete giderdin.

2 sıra düşmüşsün, kafayı yiycem diyorsun. düştüğün aramaların da hiç bir değeri yok. sen hiç bir şey yapmasan da o aramalarda birinci olacak zaten siten.

kafayı sıyırmak için, her şeyi doğru yaptığın halde ban yemen gerekir. bahsettiklerin ıvır zıvır konular. siteyi kurduktan 6 ay sonra bunlarla karşılaşırsan, ne yapacağını düşünürsün. şimdi önemsiz bunlar.

ayrıca link değişimi yaptığın açık. link değişimi yapan, en baştan ceza almayı kabul eder. linklerinin nerelerde dolaşacağını bilemezsin. linkinin sağında ***** solunda casino linki olmayacağını bilemezsin.

domaini alalı 25 gün olmuş. zayıflama gibi bir keyword'de kafayı yiyorsun. olmaz. sakin olacaksın. en az 3-4 ayı var bu sitenin.