uysal_rockci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden oyun dışı olsun ki ,
oyuncu girince siteye bitmiş oluyor işte
savaş olur diger takımlar saldırırsa da benzer kontroller yapılabilir.

İnşaat seviyelerine göre belirli gelirler elde edilcek. Buna göre de seviye 2 de gelen gelirlerle seviye 3 de elde edilen gelirler aynı olmayacağı için bu çok öenmli. Kişi gerekirse 1 gün oyuna girmeyebilir. Ve seviye arası gelirler oyun açısından önemli olabilir..

Dediğim türde oluyorsa bilgilendirirseniz sevinirim.