2 saat 10 dakika sonra bitecek.Yani 10:33'te bitecek.Sen tablondaki 2 sütüna başlangıç ve bitiş saatini yazıyorsun.Eğer kullanıcı girdiğinde saat 10:33 ise yani 8:23 tarihinden 2 saat 10 dakika sonrası ise binanın yapımı tamamlanacak.Fakat daha bitmemişse bu sefer biteceği zamandan şimdiki zamanı çıkarıp ekrana ne kadar kaldığını yazdırabilirsin.
Ama işte bu türlü olsun istemiyorum. Mesela oyuncu gece işlemi başlatır. Sabah kahvaltısını yapar çayını içer hele birde pazar keyfiyse oyuna gelmesi uzun sürer. Onun için binanın son işlemi için kullanıcıyı beklemek istemiyorum. Eğer 10.33 de bina bitecekse o zamanda bina bitmeli.. Kullanıcı girişinde işlemler sorgulanıp bina tamamlanması biraz oyu dışı geliyor bana.
Benim istediğim bu değil