Konu
Bugün ban yiyen oldumu?
23-05-2009, 17:18:02
#49
cosef
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
1.5 yıldır aktif olan google adsense hesabımda 60 dolar vardı kendim 1 kere bile tıklamadım kimseye gelin tıklayın demediğim halde böyle oldu...
Merhaba,
Son zamanlarda kayıtlarımızı gözden geçirirken AdSense hesabınızın AdWords reklamverenleri için önemli bir risk oluşturduğunu fark ettik. Hesabınızı yayıncı ağında tutmamız reklamverenlerimiz için gelecekte mali açıdan zararlı olacağından hesabınızı devre dışı bırakmaya karar verdik.
Bunun reklamverenlerimizin ve diğer AdSense yayıncılarımızın çıkarlarını korumak üzere alınmış gerekli bir önlem olduğunu düşündüğümüz için anlayışlı olmanızı rica ediyoruz. Bunun sizin için sıkıntılara yol açabileceğinin farkındayız ve bu yüzden anlayışınız ve işbirliğiniz için şimdiden teşekkür ederiz.
Hesabınız veya yaptığımız işlemler hakkında sorunuz varsa lütfen bu e-postayı yanıtlamayın.
https://www.google.com/adsense/suppo...y?answer=57153
adresini ziyaret ederek daha fazla bilgi edinebilirsiniz.
Saygılar,