DarkApple adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
19 mayısda koyuldu...
19 Mayıs'ta logo yoktu O kadar bekledim, bloğuma yazdım hatta "Google Bize Logo Yapmadı" diye

Gerçekten Google Türkiye'ye hatırlatılması gereken çok önemli gün var