Adsense Google'ın türkiye 'ye bir armağanıdır. Ama bunu hileli yoldan çok daha fazla parakazanmak uğruna reklamlara tıklamaya yöneltici ve aldatıcı harektlerden , sadece reklam amaçlı site açmaktan ve google ın içeriğine uygun olmayan konuları barındırmaktan banlıyordur. Ayrıca birkaç hesap açanlar var. Google adsense hesabınıı satanlar bile mevcut. Arkadaşlarına her gün bir kere tıkla diyenler var. Sistem çok gelişmiş , cookiesler , ipler herşey loglanıyor. Yani kayıt altında.

İnsanlar doğru yoldan az para kazanır , çok kazananlar işi çok iyi yapanlarda olmayabilir bu iş tamamen zeka işi. Çok para kazanma hırsı kötü bi durum.

Ben bu işin geçmişini bilirim. Casino sitelerinden bundan 10 sene önce çek almıştım. Cj diye bir site vardı o siteden para kazanıyordu herkes. Adamlar Türkiye'yi çıkardı. Neden ? Bizde bi sorun var . İşte ondan banlanıyoruz. Hile , sahtekarlık , herkes çullanmış durumda. Hepsiburada kurdu kuruş kuruş veriyor. Gittigidiyor gram gram .. Diğerler zaten sırf bu pazarda söz sahibi olmak için varlar. bazıı xxx firmalarda bizim garibanların sırtından cep telefonuna kayıtla kontorlerini sömürerek zengin oluyor. bizim sırtımızdan.

Şimdi söyle bişey düşünün Google olmasaydı. Sadece sitene giren firmaların dikkatini çekerek reklam olmak % kaç ihtimal. Adamlar hiç birşey bilmiyor. Bırak senin sitene istesede reklam vermiyor. Güvenmiyor vb.

Neyse siz siz olun, bu fırsatı güzel değerlendirin. Ben arkadaşlarıma bile sakın sitemdeki reklamlara tıklamayın diyorum. düşünün