ByDewicefaiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"neden banlıor" yazdıgım için Rep puanı: -30 " sırf klavyede y harfi kaçtıgı için helal olsun sizin gibilerine
Siz çokmu düzgünsünüz ?
kafanı takma kardeş -repe hiç bi anlamı olmayan saçmalık tan başka birşey değil r10 daki çocukların kendini tatmin ettigi bir oyuncak