Pc de kullandığız capture programında codec ayarları yok mu? Oradan yüksek kaliteli ayar yapabilirsiniz.
Pc de bir sürü program var ve ayarlar kısımları ya çok basit ya da aşırı profesyonel.En çok önerebileceğiniz programı ve ayarlar konusunda birkaç bilgi verebilirseniz sevinirim.