Konu
Çavuş Okulu Bastı. Kameralara Kaydedildi.
22-05-2009, 15:58:13
#5
lost42
Yaptığı ayıp ya, eğer suçluı olduğunu düşünüyorsan, disipline ver, m.e. müdürlüğüne dilekçe ver.
Gidip kendinden 20 yaş küçük çocuğu dövmeye ne hakkın var senin, hem de uniformalı gitmiş, çocuk ne kadar korkmuştur kim bilir.