Yardımlar için teşekkürler arkadaşlar. Windows sunucuda PHP nin çalıştığını biliyorum, zaten SMF yi kurup denediğimide belirttim. Canımı sıkan kısım sürekli Bad Gateway hatası almam. İstediğim cevapları aldım, hepinize teşekkür ederim.