Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim sunucum windows, hem asp hem php sorunsuz çalışıyor.. sef ile birlikte..
iss için yanılmıyorsam sef modulu var .htaccesleri çalıştırması için. o sayede olabilir.