istediğin şekilde kullanabilirsin.
örneğin
www.asp.com adlı siten windows sunucuda barınıyor.
Plesk panelden veya başka bir panelden DNS kısmına girmen gerekiyor.
oradan forum.asp.com açıp linux sunucunun ip adresini girmen gerekiyor.
daha sonra linux sunucuda domain yönlendirmesi (pleskte bu isimde.) kısmından linux.asp.com olarak açtığında sorunsuz kullanabilirsin.
Yapamadıysan bana ulaş yardımcı olurum..
İletişim Tel : 0543 472 80 53 | 0531 761 33 16