Merhaba,
ASP tabalı bir sitem için forum bölümü açacağım yakında. Forum kısmını SMF yapacağım. Kullandığım server Windows, SMF kurdum ama çoğunlukla Bad Gateway hatası alıyorum. Şimdilik idare edebilirim ancak ilerde hem kullanıcılar için hem de benim için bu hata sorun teşkil edecektir. Şöyle bir fikir geldi aklıma; ASP tabanlı ana site Windows serverda kalsın, forum.xxx.com kısmıda PHP serverda kalsın. Yani aynı site farklı serverlar. Bu iş yapılabilir mi, yapılırsa nasıl olur ?
Bu konular hakkında bilgili olan arkadaşlar yardım ederse sevinirim.
İyi çalışmalar.