zulfikar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BURAYA kurdum ancak sol menü bölümüne adam açık var yazısı koymuş..scriptte açık var galiba? Nasıl düzeltiriz acaba? Yahu madem açık var diye yazıyorsun bari yolunu söyle de uğraşmayalım değil mi
Kardeş Script Acığı Değil Sunucu Acığı Oo HotmailSohbet.Com Hotmail Sohbet Chat Muhabbet Aşk Sevgi Güzel Sözler Şiir Hacklesinlerde Göreyim KalbiminSehri.Net Sohbet Chat Muhabbet Sohbet Odaları Chat Odaları Muhabbet Odaları Sesli Chat Odalı Görüntülü Chat Vs.