yapıyı karşılıklı düşünürsen ben senin arkadaşınım sen benim arkadaşımsın.

yani bir tabloda iki kayıt olarak düşünebilirsiniz.

birde bunların durumu diye bir alan oluşturursaniz. ilk talep gönderilince

id
kim
kimin
durum

gibi tabloya

'',1,2,0
'',2,1,0

gibi kaydedersiniz.

onay durumunda durum flagini 1 yaparak arkadaşlığı aktif etmiş olursunuz

gibi gibi.

yapı çift taraflı olduğu için iki kayıt gibi hareket etmezseniz kimin kimin arkadaşı olduğunu bulmak arap saçına döner