BURAYA kurdum ancak sol menü bölümüne adam açık var yazısı koymuş..scriptte açık var galiba? Nasıl düzeltiriz acaba? Yahu madem açık var diye yazıyorsun bari yolunu söyle de uğraşmayalım değil mi