Ya Arkadaşım Niye Sallayım Hadi Salladım diyelim elime Geçen ne olacak ? Sen o rakamı yüksekte görüyorsun diye benimde o rakama ulaşamam anlamına gerekmez Sizlerle paylaşıyorum inanmıyorsan ilgilenmeyeceksin. - rep veripde eline bişe geçmez "froNau"