Biraz Araştırma Yaptım. R10daki Eski Konuları Okudum. API ile Bu İş Oluyor Fakat Güvenli Değil Deniyor.
Şimdi Değerli Arkadaşlar, Workstation 6 + API Çalışırmı ?
Çalışırsa Bu Reboot İşlemini Nasıl Yaparız?
Ayrıca Eski Konularda Ni-Osman'ın Bir Mesajı Vardı. Dediğine Göre Windows'a Uygun CMD Kodlarıyla Reboot İşlemi Yapılabilirmiş. Tek Gereken, VMWare Sunucuların Log Dosyalarına Bakarak Kodlarını Bilmek ve O Kodlar İçin CMD'den Reboot İsteği Göndermek.
Bu Konuyu Tartışalım Arkadaşlar...