Biraz Araştırma Yaptım. R10daki Eski Konuları Okudum. API ile Bu İş Oluyor Fakat Güvenli Değil Deniyor.

Şimdi Değerli Arkadaşlar, Workstation 6 + API Çalışırmı ?

Çalışırsa Bu Reboot İşlemini Nasıl Yaparız?

Ayrıca Eski Konularda Ni-Osman'ın Bir Mesajı Vardı. Dediğine Göre Windows'a Uygun CMD Kodlarıyla Reboot İşlemi Yapılabilirmiş. Tek Gereken, VMWare Sunucuların Log Dosyalarına Bakarak Kodlarını Bilmek ve O Kodlar İçin CMD'den Reboot İsteği Göndermek.

Bu Konuyu Tartışalım Arkadaşlar...