Turkyorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım Söylediğin Şey mantıklı. Daha önce de Burda Konu açmıştım. Ozamanda adsense beni fazla az Tıklamalarla Çok kazandırdıgını yazdım Onuda Unutmamak gerekiyor tabi de ama bu seferde Çok düşük Hocam ya Tam hatırlamıyorum ama 4 Tıklama 0.60$ gibi( Yanlış hatırlamıyorsam) verdigini biliyorum...
bugun 2 tık almışım kazancım 0.01$.