Konu
Birinci dil ingilizce olan emlak scripti istiyorum.
21-05-2009, 00:44:55
#6
samyeli80
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
..:: EMLAK - REALESTATE - IMMOBILIEN::..
bu scripti aynen 300 tl ye kurarım sana fena değildir. 300-400 civarı emlakçıya kurduk bizim sistemimiz...